niedziela, 12 czerwca 2016

12.06.2016 National Cover Girl- kolejne głupoty na każdym kroku...

Dziś przedstawiam Wam kolejną piękną doll, która zasługuję na miano NCG (taka ironia).

Przejdźmy może do sedna całego programu.

Osoba wciąż bawi się w zdobywanie NCG na fejkowych kontach, znów inni tracą swój czas i pieniądze z nadzieją, że dziś otrzymają tytuł. Niestety, obawiam się że takie "rządy" będą odbywać się codziennie, ale być może, że w końcu to się skończy...

Dmitrij. dzisiejsza NCG, po ogłoszeniu wynikach moje oczy były zdziwione jej wyglądem. Od razu przeniosłam się do jego/jej apartamentu i co ? Pokój nawet fajny, ale pozostałe części nie zupełnie.

Czy tylko w Polsce dzieją się takie rzeczy?
Najwyraźniej tak, bo "ojczysty kraj" jest nieczysty...

Czy nie możemy być normalnym Stardoll'owy krajem i jednością?
Oczywiście, że nie bo to wszystko prezentuję się na okładce. Ten "ktoś" przynosi nam ogromny wstyd. Popatrzcie na inne lalki w innych krajach. Zasługują, nieprawdaż? Teraz popatrzcie na nasz kraj, widzicie różnicę? Chyba każdy z Was ją dostrzega.

Można zauważyć, że to wszystko jest specjalnie. Ostatni komenatrz pojawił się 9 miesięcy temu, czyli konto było nie używane aż do tego czasu. Na szczęście w kg nie ma opinii, no tylko jedna, więc myślę że jest dobrze, bo tak zachęcamy osobnika do wycofania się z narastającymi National'owymi Fejkami.

Po zobaczeniu prezentacji, zauważyłam nick pewnego konta. Z ciekawością zajrzałam tam myśląc, że będzie coś ciekawego. Niestety nic nie znalazłam poza tym "tekstem" :

"Stracisz konto", jak ? Wejdę do ciebie i nagle masz moje hasło? Śmieszne i trochę żałosne...

Poza tym słyszałam, że na czatach osoba zachowuję się wulgarnie i nie odpowiednio wobec innych. Nie wiem co dokładnie osoba pisała, ale na pewno nic miłego...

Wracając do tematu Diany, myślę że moje oskarżenia na nią źle padły. Faktycznie to inna osoba, chociaż nie jestem pewna. Chciałabym zwrócić się do ciebie z przeprosinami, bo moje fakty wskazywały błędnie ( nie jest to wykluczone, że to ty za tym stoisz, ale na razie nie jestem przeciwko tobie)


Wiem, że temat jest już "przeterminowany", ale plotka to plotka, każda musi być opublikowana. Znaczy większość.

PS: Dziękuje Wam za obserwacje i za komenatarze, to bardzo motywuję. Jeszcze raz dziękuje <3 

Jak oceniacie dzisiejszą sytuację?


2 komentarze:

  1. Warto czasem zmienić kraj dla samego ncg, przynajmniej tam możesz to zdobyć legalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjmuję przeprosiny, robienie ncg fejkom przestało mnie bawić wraz z zakończeniem zabawy w Parysię Hilton xd

    OdpowiedzUsuń