sobota, 11 czerwca 2016

11.06.2016 National Cover Girl- czy to cała prawda ?

Nowy blog, ale nie będę rozpoczynała wstępu, gdyż to tylko zanudza...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

National Cover Girl to nie tylko zdobycie sławy, ale statuetkę przez wyłącznie swoją pracę. Niestety moje wyrażenie w około 50 % nie jest prawdziwe. Dlaczego ? Większość osób robi tzw. fejki, a później głosuję na samą siebie lub osoba, która chce miano, płaci posiadającej takie konta i na następny dzień jest NCG.

Dziś "wielką tajemnicą" jest NCG. Mianowicie chodzi mi o missmileysuper3, która nie posiada żadnych pozytywnych cech, aby posiadać to miano. 

Popularność? pierwszy raz widzę tą osobę.
Level ? - hmm.. raczej nie, 35 to trochę mało... 
A może...uroda? - nią też nie kwitnie 
Więc, skąd takie zabłąkane cielątko pojawiło się na okładce? Odpowiedź jest banalna, fejki...

Zastanawiam się nad nazwaniem tego " Plejadą idiotyzmu". 



Coraz częściej widzimy takie doll. Ok, rozumiem "ktoś" chce pokazać, że nagle na okładce pojawia się bezsensowna "kobitka" i chce bronić honoru. Boszee... Każdy ma taki czas, że jego lalka staję się lepsza niż poprzedniej i stawia kroki do przodu. Cywilizuje się tak jak my, więc po co takie numery? Ja tego nie rozumiem, już chyba trzeci raz widzę, tak fatalną doll... Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, gdzie staram się o miano i nagle na okładce pojawia się to coś... Koszmar. 

Komentarzy w księdze gości, widzę multum. Narastają masakrycznie. Beka, beką, ale mnie to wkurza, gdy (np.) ja się staram o NCG, wygrywam, a w mojej księdze mam 1 komentarz. Cudowne, nieprawdaż? Pewnie, każdego z Was, spotkało takie "najście z NCG". 

Wybrałam kilka komentarzy, które mnie zachęciły do wstawienia tutaj. 

"Ziew" napisała uczestniczka stardollowy10. Nie mam problemu do tego, bo piszę co chce w innych księgach, natomiast zdziwiła mnie odpisanie "gwiazdy idiotyzmu". "Przy królowej zakaz ziewania, bo usunę konto". Przesadziła trochę z tymi groźbami. 

"Nie dasz rady, takie paskudne monstrum [...]". Widzę, że obrona jest, co na to Miley? Cyrus? Znowu groźby usunięciem konta... 

Następny komentarz autorstwa Diamon_nonna ."Mam dużo kont i się ciebie nie boję [...]". Hmm... ciekawe do czego jej "aż tyle" kont. Widzę, że nasza miss, stosuję ewolucje groźby oraz obraża innych.

Ostatni komentarz.jest dość pozytywny, znaczy bekowy. Jednak odpowiedź przeciwna, negatywna. Najpierw dziękuje, a później przekleństwa i tekścik na popis "nara frajerko". Umieszczę to chyba na stronie Wiocha.pl. 



Przejdźmy do prezentacji. Widzę, że starała się ośmieszyć.



Same błędnym oczywiście że na popis...
Nie po to umieściłam prezkę, żeby mieć dalej pisać o czymś, tylko jedno zdanie pozwala nam odkryć, kto jest osobą. Cytuję "Moja najwierniejsza to Paris Hilton". Każdy chyba o niej słyszał, jak wiadomo był to Diana.Miss2, która ukradła fejki gabrysislysz. Dzięki temu zrobiła swojej Parysi National Cover Girl. Po tym wyrażeniu cały czas chodzi mi po głowie Dianka, która wciąż marnuję swój czas na robienie NCG nie potrzebnym "fejkom". 

Nie ogarniam dzisiejszych czasów... Po co to komu? Zamiast zrobić przypadkowej osobie ( która jest NSS) to robi swoim fejkom. Ja nie cieszę się z takich dokonań, jak nasza "gwiazda idiotyzmu". Takie widowiska są po to, aby mieć dużą sławę. Na prawdę, nie jest to potrzebne na Stardoll, ale widać że półgłówków jest dużo. 


Jeśli znajdzie ktoś z Was jakąś ciekawą sytuację bądź plotkę, wysyłajcie screen'y i krótko opowiedzcie o niej na pocztę : awfulsd@gmail.com
Za bardzo dobre informacje nagradzamy prezentem z l.życzeń za sd 

14 komentarzy:

  1. Dobry artykuł. Mnie też wkurzają takie rzeczy, ale co poradzisz...

    PS: Pleajada idiotyzmu, rozwaliłaś mnie tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedziałam, że po wygraniu tego czegoś podejrzenia spadną na mnie, ale niestety - skończyłam z tą zabawą (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "wiedziałam, że po wygraniu tego czegoś..." czyli sądzisz, że to twoja doll ? Skoro mówisz, że wiedziałaś...

      Usuń
    2. no ręce opadają:)) nie, to nie moje dzieło. ale to chyba oczywiste, że mając taką doll jak Parysia i widząc, że wygrał ktoś, kto stworzył doll na wzór mojego pomysłu, ludzie od razu skojarzą sobie coś takiego ze mną

      Usuń
    3. To po co stwarzałaś parysie? To przez nią takie masz zarzuty. Ja z pewnością nie zmienie zdania :)

      Usuń
    4. ale mnie nie obchodzi co kto mi zarzuca, ważne że ja wiem co jest prawdą a co nie, to wystarczy :)

      Usuń
  3. Level akurat nie ma nic do tego czy ktoś zasługuje. Plus to też ośmiesza Polskę, jeśli ktoś przegląda też inne NCG, nie tylko swojego kraju.
    Osób z takim słownictwem roi się na stardollu, zwłaszcza jeśli wejdzie się na imprezy. Potrafią powyzywać nawet jeśli nie zostaną przepuszczone do następnego etapu.
    Sam post jest napisany okej, chociaż szału nie robi, pracuj dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie szału nie robi, bo nie miałam na razie żadnych źródeł, aby czymś się zainspirować . Mam nadzieję, że dalsze posty będą bardziej ci się podobać, o ile zdecydujesz się dalej czytać mój blog.

      Usuń
  4. post jest napisany dość dziwnie, opisujesz to swoimi słowami kompletnie nie dopasowując się do czytelników i ich wieku (nie chodzi tu o przekleństwa, aczkolwiek dość prosty typ pisma), a co do ncg nie raz się spotkałam z podobną. kilka dni pośmieją się z niej a później pójdzie w pustkę niczym sasaski i paris hilton :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem pocztąkująca, więc dużo nie potrafię. Aczkolwiek myślę, że co każdy post będę się poprawiać. Dziękuje za przesłaną mi opinie :)

      Usuń
    2. sama w sobie doll jest totalnym niewypałem, próbowała zrobić z siebie cel uwagi uwzględniając specjalnie popełnione błędy w wypowiedziach i prezentacji, aczkolwiek coś nie wyszło - za dużo tego ;)) ciekawi mnie kto robi takie konta i zamiast zająć się własnym fejkuje coś takiego

      Usuń
  5. rozumiem i liczę na nowe posty :) takie blogi o stardoll są najciekawsze właśnie

    OdpowiedzUsuń
  6. radzę napisac jeszcze post o dzisiejszym ncg, jego zachowanie na czatach jest conajmniej zalosne, rasista totalny

    OdpowiedzUsuń